0

pompan & rambut...ape kaitan??

       &  
                                  perempuan                                               rambut


napa bila sebut rambut ja mesti ada kaitan ngan pompan....

tambah2 bila ada statement ni....

"pompan bila gaduh ja mesti tarik rambut"

ape kes mcm ni ha???


ya ka?? stakat ni aku xpnah ag la tgk kwn2 aku gaduh tarik2 rambut...huhu.. maybe sebab pakai tudung kot...haha

tapi aku ada la pnah nampak budak2 pompan yg kecik2 gaduh memang btol tarik rambut...haha pelik kan..

napa mesti rambut??? npa bukan benda len...haaa jgn pk len taw..
mksud bnda len tu..npa x tarik idung ka....tlinga ka..

maybe tlinga ngan idung xckup pnjang kot noh...xpon mesti idung kwan dia tu berminyak...dia geli nk pgang...muahahaha....

tapi yang membuatkan aku n membe2 aku gelak guling ada satu soalan neh...

kitorg ngah lepak2 wat keja n smbg2...tiba2 ntah mcam mana...
membe kepada membe aku tanya...

kalau pompan gadug tarik rambut...tabligh bgaduh tarik ape?? janggut??
hahahahaha...

tebahak2 aku ngan membe2 aku bayangkan camna geng2 tabligh bgaduh tarik janggut....

hohoho sungguh tak baik kan kami??? astaghfirullahal azim..hehe...

bukan nk kutuk pon dorg janggut panjang...just asa lawak plak cena membe kwan aku tuh leh pk cmtu...hehe...

mcam2 hal...btw..lau nk taw napa pompan lau gaduh tarik rambut, meh cni nk bgtaw...

ni pon aku ase2 je la kan..sebab aku pon xpnah ag try...

urm3...maybe la kan....

1st - sebab senang nk capai coz rambut panjang
2nd - xyah nk skitkan tgan tumbuk orang
3rd - xyah nk  lebam2 muka n badan
4th - sakit jugak walau xde kesan
5th - pas gduh org laen xtaw pon yg kita gaduh sebab xtgal kesan..haha..
6th - bila dh dua2 tarik rambut..sure dah bhgian len xkan dsentuh..selamat...=)
7th - ntah la ape ag...pk lah sniri...huhu

tapi lau nk gaduh...cari la tempat yg sesuai...mcm tikus dua ekor ni hah...selamat pon selamat...xde nk terpelanting jauh2..n xskit tgn..haha

gaduh scara selamat

renung2kan dan selamat beramal yew...
jgan gaduh2 taw...=)





0 celoteh sehat:

Back to Top