0

~atas pemintaan~

weee...i'm back..hui da lama xjenguk2 blog aku neh...kesian dia..mesti blog aku neh rndu gila dah kat aku kan?? haha...

y aku kembali?? sebab ada sorg hamba Allah ni asek tnya bila nk update blog?? haha..best ke blog aku?? mcm x jew..hakhak...msti die pon rndu nk tgk entry tebawu aku kan?? haha..pasni lama ar plak tgal blog neh..memandangkan aku dh nk start keje esok...

yehaaaa keje...xbuang masa...haa lupe lak....aku pon da tukar lagu kat blog ni...y???

haaa tu la sebab die...owg yg asek tnya aku bila nk update tu wat request nk lagu neh...ade pape mkne kew ngan lagu neh?? toing3....sila jawab yew tuan punya badan,,,hahaha....


nyanyi ckit jom..



 Pulanglah sebelumku run away
Aku menanti kamu everyday
Aku menunggu dari Monday Tuesday Wednesday Thursday
Tak ingin tak perlu
Pulanglah sebelumku run away
Aku menanti kamu everyday
Aku menunggu dari Monday Tuesday Wednesday Thursday
Tak ingin tak perlu aku damping owh

k lah..chaw lu...salam...c ya...

0 celoteh sehat:

Back to Top