0

~es0k cuti~


yeay!!!! es0k cuti tuu....
a big thanks to hindus sebab ada perayaan esok..boley la aku cuti...hahaha...
eh eh..aku plak yang syiok sndiri kan....owg laen yg raye...tp..ape salahnyew kan kita sronok sebab cuti...
esok mesti jem punyalah kat gombak neh...yela batu caves kan is the centre for all hindus...hee...
FYM ( for your information) kan..aku tingin sangat2 nak nek tangga batu caves yang tinggi ya amat tu....
xtaw la nape..maybe curiousity yg ade lam diri ntuk taw ape yang ade lam gua tu tinggi kot kan..hehe...
xpe2 nnti kita wat trip nek ateh sana ek...

haa ni la tempatnye...hehe

harap sgt dapat nek kat ateh tangga neh...tp larat ke aku?? badan da ckit gem nih.....hahaha...xpe kita nek ckit2 la noh..nk bg smpai jgak..azam taun neh...aik...tiba2 tejadi azam baru plak kan..hehe...papon...lets struggle for it...chewah.....

0 celoteh sehat:

Back to Top