2

~bertukang siang dan malam~

haduh....rini masuk timber lab..atau dalam kata laen bengkel kayu...heh...
sgt suke masuk ke tempat mcam ni..tpi...tula....memandangkan diri xbapa nak shat ag..batuk2 ja..uhuk uhuk uhuk...
makanya asek nk tebatuk je lah..al maklumla...nama pon bengkel kayu..mesti la habuk2 kayu pon byk..ye tak?? heh.. mesti pelik kan nape plak aku tibe2 masuk timber lab neh..
huh biasa la kan..student archi nih mcam2 nk kene wat...mmang bukan senang nk jadi arkitek ni upanya...
ingat kan blaja lukis plan je dh leh jdi arkitek....haha....jgan nak berangan sgt la kan...hahaha...

lau ari2 sebelum neh asek mendesign jew kejenyew...arini kite masuk lab..buat benda sebenar plak....gazebo0 or wakaf...aduhh sungguh ssah ek...dah la xleh nk gna paku..kena gna tanggam ngan bolt n nut jew...tu yang buat jdi ssah tu..hadoi...leh ade muscle jgak tgan aku nanti..haha...tekezut mak aku kang...sjak bila anak aku sowg neh ajin g gym.....wakakakaka...

pape pon..mmg enjoy masuk lab...at least dapat la experienced potong kayu..pahat kayu wat tanggam...hee...by the way...memang penat,..huhu....tp aku shuke.....like sgt...=)

2 celoteh sehat:

Miss Kimi said...

blog walking~~

...t|ng t0ng te3n... said...

hee...slu2 la walk2 dalam neh..

Back to Top